Fredag:)

Äntligen Fredag och äntligen sista dagen på kursen. Eller ja, sista dagen innan den individuella coachningen i alla fall. Har gått här på Miroi i sex veckor varje dag. Från och med nästa vecka är det två halvdagar i veckan som gäller och det ska bli så skönt att slippa gå upp klockan 7 varje dag:).

Kommer kunna planera mina dagar bättre och framförallt fokusera mer på träningen och övningskörningen - vilket verkligen behövs! :)

Det är den 25 Maj idag och min fina vän Emelie fyller år, grattis ännu en gång vännen. Du är bäst och jag hoppas du får en finfin dag!♥

På lunchen idag ska jag som sagt gå in till Fidos och höra lite vad de har att säga om att Kuro fäller hår. Vad som händer i eftermiddag/kväll vet jag inte ännu så det återstår att se.
Imorgon blir det ett besök i fina staden, med andra ord, Göteborg. Det blir lite shopping och på kvällen ska jag, Anne-Sophie och Emelie till Rockbaren för att fira Emelies födelsedag:)♥.

Kommentarer
Postat av: ami

åh detsamma ;)


2012-05-25 @ 13:02:02
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: ami

detsamma!


2012-05-25 @ 13:19:09
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: madde

sv: haha, ja det brukar vara så! Jadu haha, det var en bra fråga. Tråkig som jag är har jag inte planerat in något, förutom att plugga då jag har inlämningar, vilket suger. Men hinner nog med att njuta av vädret också, och kanske se på ESC, har inte bestämt mig än.

Du själv då?



Ha en fin dag! =)


2012-05-25 @ 13:39:05
URL: http://minastauriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback