Har piercat septum nu :D

Större delen av gårdagen spenderades med Emelie och Anne-Sophie i Göteborg!:)
Tog tåget dit vid 11 och var inte hemma förrän 18:30. Som ni redan vet piercade jag septum igår och jag är supernöjd. Var osäker på hur jag skulle göra med den piercingen jag redan har och jag valde att behålla den. Köpte en finfin bikini på Carlings också - hade ju presentkort och bikinin var så fin att jag var tvungen att köpa den, haha. Passade även på att köpa ett nytt par fishnet-tights inne på Shock:).

Det var tänkt att vi skulle till BS igår kväll men hela kvällen spenderades i Emelies lägenhet istället. Det var riktigt mysigt! Vi satt och pratade om precis allt mellan himmel och jord. Jag är så glad att jag har Emelie och Anne-Sophie, de är så fina!♥Anne-Sophie gick hem runt 02:30 och jag stannade kvar hos Emelie och sov där. Tror att vi däckade runt 03:30.

Idag har jag inte gjort ett skit. Har varit sjukt trött så har sovit större delen av dagen :c. Det var tänkt att jag skulle hem till Moni för fixning av håret men hon var också trött och mådde lite dåligt, så vi ska antagligen färga och klippa mitt hår imorgon istället:).

Ska kolla på Big Brother om en timme och tills dess ska jag sitta här och kika de dagliga bloggarna, fb osv:).

Imorgon är det Måndag och dagen börjar med en körlektion och sen är det dags för sista veckan på Miroi.

Hoppas allt är fint med er och att ni haft en fin långhelg:)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du passar superbra i septum må jag säga<3 och tack för gårdagen<3


2012-05-20 @ 20:24:16
URL: http://stjarnangeln.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: ja, här är det super :) sj? :)


2012-05-20 @ 20:47:53
URL: http://agilitytokig.blogg.se/
Postat av: Isabellasphotographing

sv . den gick sådär :/

jadå den har varit bra, din?

kram


2012-05-20 @ 21:53:57
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: klara

vad säger du? håller du med eller inte om det i min lilla "kvällsläsning" ?:D



ha en jättebra vecka! kram


2012-05-20 @ 22:16:43
URL: http://klaraarvidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback