seg torsdag :c


[gammal bild]

Dagen har varit allmänt seg. Åkte ifrån mitt USB-minne hemma så kunde inte söka några jobb alls på kursen idag. Bra Emma, bra! Hittade dock några intressanta jobb så antar att jag kommer söka något av dem i helgen.

På tal om helgen så har jag absolut ingen aning om vad jag ska hitta på. Vill göra något, inte bara sitta hemma.. Kanske blir ett besök hos Frida och i så fall även en sväng till Slottskogen - men vi får se hur det blir :).

Måste ha en fotodag snart i alla fall. Är galet sugen på att fota, dock vet jag inte vad.
Lite inspiration vore inte helt fel:$

Känner för att göra lite spontana grejer också, typ resor hit och dit :).

Har inget vettigt att skriva nu så det är bäst jag slutar innan det blir för långt xD.


Kommentarer
Postat av: iiiden

sv: var tvungen att sälja den p.ga flytt :(



I helgen ska jag ta de lugnt! Du då ?:D

kram


2012-05-03 @ 20:35:08
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: Cici

Hej! Jag vet att folk hela tiden ber om att man ska rösta eller dela osv osv, men jag skulle verkligen bli skitglad om du iallafall vill kolla på mina bidrag till tävligen Miss Cupcake! :D

Bidragen finns i min blogg (scrolla gärna ned lite om jag hunit skriva nya inlägg innan du läst det här ^_^) och tycker du om något bidrag så blir jag jätteglad om du röstar! Tusen tack på förhand och hoppas du får en fortsatt trevlig kväll! Kram!


2012-05-03 @ 23:06:39
URL: http://dirtyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback