frågor och svar

  1. Hur gammal är du om fem år? 25
  2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Mg själv.
  3. Hur lång är du? ca 161 cm.
  4. Vilken är den senaste filmen du sett?  Himlen är oskyldigt blå.
  5. Vem ringde du senast? Mina föräldrar.
  6. Vem ringde dig senast? Tenci
  7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Aa :)"
  8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Helst smsa men ibland är det trevligt att prata.
  9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
  10. När såg du senast din mamma? Förra veckan
  11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna
  12. När vaknade du idag? Vaknade runt 12:30
  13. Vilken är din favoritjulsång? Har nog ingen (?)
  14. Vilken är din favoritplats? Beror på vad som menas. Min säng <3. Men om det är "favoritstad" säger jag Göteborg!
  15. Vilken plats föredrar du minst? Festivalbajamajor, euh!
  16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Haha, ingen aning. Time will tell ;)
  17. Vad skrämde dig om natten som barn? Monster i garderoben.
  18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Solsidan! :D
  19. Hur stor är din säng? Har en 1,90 säng tror jag :P
  20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
  21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på. Ibland med, ibland utan.
  22. Hur många kuddar har du i sängen? 2st.
  23. Hur många landskap har du bott i? 2
  24. Vilka städer har du bott i? Trollhättan & Halmstad.
  25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor - lätt! (fotfobi)
  26. Är du social? Oftast ja! :D
  27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s
  28. Vilken är din favoritefterrätt? Marraängswisch.
  29. Tycker du om kinamat? Naaae, kinamat är ingen höjdare :/
  30. Tycker du om kaffe? En gång om året tycker jag om kaffe - festivaldryck ;)
  31. Vad dricker du till frukost? Orka dietform, mjölk, cola eller vatten.
  32. Sover du på någon särskild sida? Ingen aning (?)
  33. Kan du spela poker? Yesbox.
  34. Tycker du om att mysa/kela? Mjo, vem gör inte ?! ;)
  35. Är du en beroendemänniska? Kan man nog säga ja.
  36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Haha, har en släkting som fyller samma dag men har ingen kontakt med honom.
  37. Vill du ha barn? Det vill jag.
  38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite norska, lite danska, lite spanska.
  39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag vet.
  40. Föredrar du havet eller en bassäng? Helst bassäng. Är rädd för djupa vatten och vad som kan finnas i dem.
  41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, musik och kameratillbehör.
  42. Äger du dyrbara smycken? Njaa (?)
  43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Gillar det mesta. Solsidan, Big Bang Theory, Bonde Söker Fru. You name it :)
  44. Kan du rulla med tungan? Ja.
  45. Vem är den roligaste människan du känner? Pappa är rätt rolig.
  46. Vad har du för ringsignal? Everybody Hurts - Markus Krunegård♥
  47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Någonstans ja.
  48. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Allt är typ rött här. Men min skrivbordsstol är det som är närmast.
  49. Flirtar du mycket? Haha, njaa.
  50. Kan du byta olja på bilen? Nej (?)
  51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? hahaha, nej. har inte ens körkort.
  52. Vilken var den senaste boken du läste? Någon skolbok. Biologisk mångfald i Sverige. (kul liv)
  53. Läser du dagstidningen? När jag är i Trollhättan gör jag det.
  54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix.
  55. Dansar du i bilen? Inte dansar direkt, men går igång på vissa låtar.
  56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3<3
  57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Något inför tentan.
  58. När var du i kyrkan senast? Min gudsons dop!
  59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Ulfulfulf, hahaha. Nej, jag vet inte. Thorulf kanske eller Pelle!
  60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 vecka.
  61. Vad lyssnar du på just nu? The Sounds - Living in America (gammal goding)
  62. Har du varit med i tidningen? Ja
  63. Vad är det konstigaste du har ätit? Allt som är ickevegetariskt. Ångrar inte en sekund att jag blev vegetarian,
  64. Vem såg dig naken senast? G :).
  65. Vad är det för färg på din tandborste? Har två tandborstar, men de är samma färg. Blå och vita.
  66. Hur imponerar man på dig? Man är sig själv, har bra musiksmak och är allmänt söt/charmig!
  67. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Fina Minna, mamma eller Anne-Sophie! <3
  68. Har du någon piercing? Septum.
  69. Din största vinst? Pass.
  70. Civilstånd? Singel.
  71. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, hotmail, blogg.
  72. Är du fåfäng? Nej, det vill jag inte påstå.
  73. Ångrar du någonting du gjort? Alla gör väl.
  74. Vilket är ditt drömjobb? Radioprogramledare :)
  75. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Ja.
  76. Vad har du haft för husdjur? hamster, hund, marsvin.
  77. Svär du ofta? Njaa.
  78. Sverige när det är som bäst? Sommaren.
  79. Kan du åka slalom? Jag vet inte. Kanske, kanske inte (?)
  80. Vad har du ätit idag? Choklad & chips.
  81. Vad har du för utbildning? Handels på gymnasiet och läser nu på högskolan.
  82. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina bröst & min rumpa.
  83. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Magen & näsan.
  84. Vilken är din bästa egenskap? Att jag är snäll, oftast glad och omtänksam.
  85. Vilken är din sämsta egenskap? Mitt temperament och att jag ibland är för snäll.
  86. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Ingen aning (?)
  87. Saknar du något? Ja.
  88. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, det är det la. 
  89. Vad gör dig ledsen? Vissa människor, homofober och djurplågare.
  90. Vad gör dig glad? Min familj, vänner & musik.
  91. Har du varit gift eller förlovad? Nej.
  92. Vad ska du göra i helgen? Ha filmkväll och på Lördag ska jag äntligen (!!!!) se Krunegård igen!!!!! <3
  93. Vad är det knasigaste du gjort? Gör alltid knasiga saker.
  94. Vad har du för laster? Är beroende av cola.
  95. Vem är din förebild? Markus Krunegård!
  96. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Fortsätta lyssna på Rancid och sen gå ut :).
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

SV: ÅH, härligt tjejen!! Det brukar alltid komma nåt bra ur skit som händer, jag tror faktiskt på det. Förr eller senare. Måste kännas sjukt bra för dig, efter allt som har hänt ju. Håller tummarna för dig och den nya killen. :D

Gud så skönt. Jag har ingen ledighet alls haha, ska göra första tentan på lördag. Måste plugga som ett djur, för det är en grammatiktenta... BLÄÄ. Annars så gjorde jag halkbanan i tisdags, så nu är det bara uppkörningen kvar. :D

Kram!


2012-11-06 @ 11:11:17
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback