01:16

Ska upp om 7 timmar så borde egentligen sova nu, men har inte försökt än.
 
Börjar få lite rutiner i vardagen igen och det känns super! :)
Mina dagar består av skola, plugg, vuxengrejer och träning och jag känner redan nu att jag sakta men säkert börjar må lite bättre. Det lär ta tid för mig att må "helt" bra igen efter det jag gått igenom men jag ska låta det ta den tid det tar. En nystart var det som behövdes i alla fall.
 
Imorgon (idag, tekninskt sätt) blir det en lång dag i skolan.
Har föreläsning mellan 10-12, rast och sen seminarium mellan 13-17 och när skolan är slut tar jag tåget hem till Trollhättan och spenderar helgen där.
 
Fyllde ju år för en vecka sedan men det har inte blivit mycket firande alls, så i helgen blir det kalas för släkten och kanske utgång :).
 
Nu ska jag försöka sova.
Godnatt mina fina läsare!
 

Kommentarer
Postat av: Five Directioner

Fin blogg blir avundsjuk! Kolla gärna våran blogg om One Direction!

Kram!!!


2012-10-05 @ 13:13:37
URL: http://fivedirectioner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback