tatueringsfunderingar

Har äntligen bestämt vilket typsnitt min tatuering ska ha, eller ja nästan i alla fall. Har lite beslutsångest men ska tänka mer på saken under helgen och förhoppningsvis kommer jag fram till vilken jag vill ha.
Min mor tyckte den första, men jag vet inte riktigt, vad tycker ni ? :)

denna ?

eller den här ?
Har velat tatuera mig rätt länge och nu när jag har möjligheten rent ekonomiskt, och känner mig 100% säker, ja då borde jag väl göra det ? :)
 
Bokar antagligen tid i veckan och det lutar mot att det blir Studio Artcore i Halmstad - den studion verkar väldigt grym i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Paula

Jag tycker du ska använda ditt egna typsnitt! Skriv det själv! Det är ju ändå du som försöker säga dig själv något! Vet du var du ska ha texten än?


2012-10-05 @ 22:03:07
URL: http://paulanilsson.blogg.se
Postat av: Sofie

Åh grymt! Jag älskar kursiva texter, så andra texten där var himla fin. Fast den första är grym den med, inte sett någon som har liknande :D

SV: Dom är SÅ tuffa :D Ja det är galet skönt att ha honom här hemma, allt är så mycket enklare!

Åh. vet du vad det är för typ av sköldpadda det är? Han heter Skalis hahah, fantasifullt namn. Nä men han hette det när vi tog över honom, en bekant till min kille kunde inte ha kvar honom så hon skrev på facebook och frågade om det var någon som ville ha honom. Jag hade länge velat skaffa en då, så vi tackade ja direkt :D Sen orkade vi inte döpa om honom, tycker det är lite gulligt.

Kram! Och trevlig helg :D


2012-10-06 @ 11:53:06
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: Paula

Sv: Ja, jag har mitt stjärntecken på vänstra skuldran. Det jag gillar bäst med att ha den där är att jag inte ser den och ibland glömmer bort att jag ens har en tatuering. Så när jag får syn på den i spegeln så blir jag jätteglad när jag "upptäcker" att jag har en tatuering! =D


2012-10-09 @ 17:20:04
URL: http://paulanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback