Egentid.

Skrev ett långt inlägg nyss men vet inte om jag ska publicera det så jag valde att spara det som utkast.

Anyway, idag är det Fredag och för första gången på riktigt länge har jag lite egentid. Båda mina föräldrar är iväg och jobbar så jag är ensam hemma tills i eftermiddag någon gång och det är galet skönt ska ni veta.
Dock har jag inga idéer alls om vad jag ska göra så tar dagen som den kommer och ska se till att njuta av den egentid jag har. Har knappt haft någon egentid sedan jag bodde i Halmstad så jag behöver verkligen det här nu :).

Hoppas allt är fint med er och att ni får en bra start på helgen! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Förstår hur skönt det är!! :) Man måste få egentid.

SV: Haha jaaaa, jag vill ha en sån.. Men det känns inte direkt som något man verkligen behöver, dom är rätt dyra!

Den är jättefin, har lagt till hela det albumet nu på Spotify hehe!

Jag håller tummarna!!!

I helgen ska jag jobba 2,5 timme lördag&söndag hah... Tar dock alla extrapass på helgerna som jag kan :)! Annars ska jag nog försöka övningsköra lite inför måndag! Vad är dina planer? :) Kram!


2013-02-22 @ 15:45:40
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback