Lugn helg.

Har haft den lugnaste helgen på länge, vilket har varit väldigt skönt! :) Har inte gjort något alls förutom att träffa Veronica igår kväll. Idag är det slappardag nr 3 och jag har inget alls planerat mer än att städa marsvinsburen. Egentligen hade jag velat ta en lång promenad ute men vädret är inte det bästa så jag skippar det.
Hade jag haft gymkort hade jag lätt åkt och tränat alltså, men som det ser ut nu har jag inte råd att skaffa något.

Wellwell, nu ska jag spela lite Candy Crush på fb innan det är dags att städa buren.
Hoppas ni får en fin dag allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Okej ja absolut! :) Ja detsamma, kram


2013-02-17 @ 14:30:43
URL: http://sandrrras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback