Söndag.

Yohio gick direkt till final igår. Trodde inte att han skulle gå vidare då hans stil inte är så vanlig här i Sverige.
Yohio är sig själv, står för den han är och jag hoppas det går bra för honom i finalen.
Jag är inget större fan av melodifestivalen egentligen så kommer antagligen inte följa de andra deltävlingarna.
Men finalen kollar jag nog eftersom att Yohio är med och jag vill att han ska vinna. Det skulle han förtjäna.
Är man "big in Japan" så är man :).
 
Det är Söndag idag och jag är på ovanligt bra humör.
Tänker inte så mycket alls på jobbiga och svåra saker (som jag annars brukar göra), tänker inte så mycket alls och känner inte så mycket alls just nu. Är "neutral" kan man säga, varken på det ena eller andra humöret.
Varken glad eller ledsen.
 
Har städat marsvinsburen och gett mina små bebisar lite godis, så nu är de nöjda och glada.

Har redigerat några bilder jag tog häromdagen och blev ganska nöjd med resultatet.
Det var ett tag sen jag redigerade bilder och nu när jag satt med det insåg jag hur kul det faktiskt är att sitta och pyssla med bilder. Jag har något b-program på datorn som är nästan som Photoshop fast sämre.
Skulle vilja lära mig mer om redigering & fotografering överhuvudtaget.
På tal om fotografering kanske jag ska fixa en fotoblogg (känns lite mainstream), men jag vill ha en blogg där jag bara lägger upp mina bilder och "xkiddown" känns inte riktigt som jag längre. Har haft den här bloggen sen 09(?) och känner att det är dags för lite förändring nu :).
 
Nu har jag inte så mycket mer att skriva mer än att önska er en fin fortsättning på dagen! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Ja precis! :) Jag tyckte de mesta var dåliga faktiskt haha, kram


2013-02-03 @ 17:11:53
URL: http://sandrrras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback