kort sammanfattning av 2012!


Fick en ny urgullig kusin som jag dessutom är stolt gudmor till. Skaffade marsvin. Jobbade på Putte I Parken för andra gången. Kom in på högskolan i Halmstad och flyttade hemifrån. Fick se Markus Krunegård live igen.
 
2012 är ett år värt att minnas. Har väldigt många minnen från året och det är så mycket som har hänt.
Jag har vuxit mycket som person och bevisat för mig själv och många andra att jag faktiskt kan klara mig själv!
Jag har upptäckt massa ny musik. Jag har träffat nytt folk & vissa har en stor plats i mitt hjärta idag, andra vet jag inte var jag har dem. Jag har gjort saker jag aldrig gjort/vågat förut.
 
Vissa minnen jag har från 2012 kommer jag bära med mig väldigt. väldigt länge både på gott och ont.
Nu är det 2013 och jag hoppas att det här året också kommer att bli ett år värt att minnas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback