Fattig tjej.

Kollade Swedbank alldeles nyss bara för att och jag har 260kr att leva på i två veckor.
Skickade in lappen till försäkringskassan i måndags så får mina pengar runt 27-29 skulle jag tro.
Jag förstår inte riktigt vart pengarna har tagit vägen :$. I och för sig betalar jag 1000 till mina föräldrar, och jag har köpt byxor för 300, men ändå.

Kom på det nu. Det är ju första månaden jag inte har fått CSN och att först leva på 4000-5000 till att "bara" ha ca 2000 att leva på, klart det är tufft och att det märks första månaden... smart där!
I fortsättningen ska jag försöka ha mer koll på mina utgifter och ska (om det går) även spara en hundralapp eller två varje månad. Låter bra va? Yes, I know! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback