Intervjuresa bokad.

Är hemma från "skolan" idag pga feber och halsont, men det hindrar inte mig från att ringa viktiga samtal.
Har precis pratat med arbetsförmedlingen om en intervjuresa jag ska göra på Lördag.
Bäst av allt är att det är arbetsförmedlingen betalar hela resan då jag är 20 år.

Jobbet jag ska söka är ett sommarjobb på en camping lite utanför Strömstad.
Kommer få gå upp tidigt på Lördag för bussen går 06:55 redan, men det är värt det! Vad gör man inte för ett jobb? Nej, men det hade varit så himla skönt att jobba hela sommaren och kunna spara de mesta av pengarna tills jag behöver dem. Sen kommer jag hemifrån på Lördag och det är aldrig fel. J
ag gillar att åka buss/tåg/bil, ja vad det nu kan vara och bara känna att man är på väg någonstans.

Har ganska lång väntetid i Strömstad innan jag ska hem på Lördag så funderar att ta med systemkameran och se om jag kan få några bra kort eller så.

En annan grej jag funderar på är att dra en utgång på Lördag (om jag orkar vill säga). Är så himla sugen på krogen nu! Var visserligen på BS en stund i fredags, men denna helgen vill jag planera in ett krogbesök och lite skönt häng. Ska leta folk som är på! :)

Nu har jag inte så mycket mer att skriva.. ska ringa UMO om en stund och knarka halstabletter & kolla om det finns någon glass (annars får mamma köpa med sig det till mig), så att febern och halsontet försvinner. 

Ha det fint så hörs vi när vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: elin stridh

följer dig som nummer 12 din tur :D


2013-03-06 @ 19:11:28
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Elin

SV: Ja, men slutet var lite dåligt måste jag säga! Det finns en bok också och alla säger att den är bättre, har dock inte själv läst den.


2013-03-06 @ 20:07:12
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback