Lugn hemmakväll - upp tidigt imorgon..


(inte den nyaste bilden direkt, men vem bryr sig?)

Det är Fredag och jag är så gott som frisk. Känner mig lite småfebrig fortfarande men mår inte lika dåligt och är inte lika varm som jag har varit så jag börjar återhämta mig.

Ikväll är jag hemma och tar det lugnt! Ska lägga mig tidigt så att jag orkar upp imorgon när jag ska på arbetsintervju. Ska åka till Strömstad och bussen går från Trollhättan 06:55.
Har inte bestämt vad jag ska ha på mig ännu, mer än att jag ska ha kavaj.
Ska gå upp i god tid så att jag hinner sminka mig och fixa håret också, vill inte se ut som "hejkomochhjälpmig".

Jobbet jag ska söka är ett sommarjobb på en camping (är osäker på om jag nämnt det innan) och det hade verkligen varit superkul att få det. Tjäna lite pengar och få mer erfarenheter den här sommaren.
Själva intervjun är bara 3 minuter så jag måste vara förberedd och inte för nervös.
Men det ska nog gå bra det här! :)

Oroar mig dock för det här med bussar. Det är nämligen så att arbetsförmedlingen har bokat min biljett och jag har fått det som sms-biljett, problemet är bara att från campingen jag ska till går inga passande bussar som tiden som står i mitt sms... Har jag tur får jag åka på sms-biljetten ändå och som tur är får jag låna mina föräldrars busskort och ska be om ett kvitto jag kan visa för arbetsförmedlingen om något skulle strula, så ja, det löser sig det med. Det är bara just nu det känns lite sisådär...

Vad som händer annars imorgon vet jag inte ännu. Är fortfarande sugen på utgång, samtidigt som jag kanske behöver vila, men vi får se helt enkelt. Krunegård skulle vara med i Pluras Kök Spanien, så det kan hända att det blir en lugn kväll imorgon med och utgång nästa helg istället. Den som lever får se! :)

Hoppas ni får en fin kväll och en fin helg allihopa så hörs vi när vi hörs!



Kommentarer
Postat av: elin stridh

ska försöka bli frisk ahha durå?


2013-03-09 @ 10:57:17
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: elin stridh

kul, vad för intervjue?


2013-03-10 @ 14:18:40
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback